U Japanu turizam cveta

Turizam u Japanu cveta, uz pomoć novog fenomena koji oblikuje turističku potražnju destinacija u ovoj zemlji. Strani posetioci se u velikoj meri odlučuju da umesto vodiča, koriste jednu od najpopularnijih aplikacija na svetu – Instagram. Ovu platformu za deljenje fotografija, koja je u vlasništvu Facebook-a, korisnici pretražuju kada treba da odaberu kafić, restoran, hotel, ali i turističke atrakcije koje izgledaju dovoljno dobro na fotografijama. Prošle godine, Instagram je u saradnji sa Japanskom turističkom organizacijom uveo novi hashtag, #UnknownJapan, sa kojim je više od pet miliona stranih turista delilo svoje postove. Prema podacima Turističke organizacije Japana, strani turisti su prošle godine u proseku trošili 150.000 jena po osobi tokom svog boravka u zemlji, što je četiri puta više nego 2010. Prošle godine je i broj stranih poseta dostigao rekord od skoro 29 miliona, a pravi bum se tek očekuje tokom Olimpijade u Tokiju 2020. godine.

Postavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *