Turistička organizacija Srbije,na 41. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu,koji se održava od 21. – 24. februara 2019. godine,u hali br.4 Beogradskog sajma,predstavlja turističku ponudu Srbije na potpuno nov,jedinstven način sa akcentom na digitalne multimedijalne doživljaje,kao i prezentaciju bogatog kulturno – istorijskog nasleđa Srbije.
TOS u okviru svojih aktivnosti ove godine predstavlja novu brošuru : „Avantura duha“ te vas poziva da upoznate kulturnu baštinu Srbije,upustite se u nov doživljaj i osetite avanturu duha koja će vas odvesti na putovanje kroz istoriju na potpuno nov način.
Posetioci štanda TOS imaće priliku da se u multimedijalnoj sobi upoznaju sa turističkom ponudom naše zemlje.U virtuelnoj sobi „Vidi Srbiju“ posetioci će moći da upoznaju turističku ponudu Srbije kroz šest multimedijalnih sadržaja: Bogatstvo prirode,U duhu religije,Putovanje kroz vreme,Dobrodošli u Srbiju,Užurbana metropola,Adrenalinsko iskustvo,a takođe će na potpuno jedinstven način moći da prelistaju brošuru samo pokretom ruke ispred ekrana.
Na štandu TOS predstaviće se i Ministarstvo trgovine,turizma i telekomunikacija R.Srbije,JP „Skijališta Srbije“,Zavod za zaštitu prirode i Narodni muzej u Beogradu,a Izuzetne destinacije Evrope – EDEN predstaviće: Knjaževac – nematerijalno kulturno nasleđe,Pirot – gastronomija,Novi Pazar – kulturni turizam.Takođe,svi posetioci imaće priliku da se upoznaju sa načinom izrade tradicionalnog srpskog srednjovekovnog nakita.Zavod za zaštitu prirode i Turistička organizacija Srbije uz pomoć turističkih organizacija iz Srbije organizovaće kviz znanja „Karta za prirodu“.
U okviru sajma u Beogradu,u hali 4 TOS organizuje 15. Sajam suvenira pod nazivom „Vidi Srbiju“. Na 30 izložbenih pultova posetioci će moći da vide suvenire i proizvode iz svih delova Srbije.
Majstori starih i umetničkih zanata će predstaviti proizvode koji su rađeni tehnikama koje su od zaborava sačuvane,ali i prilagođeni potrebama današnjice.Publika će moći,ne samo da kupi proizvode,već i da se upozna sa elementima izrade i da u pojedinim fazama i sama kreativno učestvuje i da lični pečat proizvodu.