Pod sloganom „LETO JE BLIŽE NEGO ŠTO MISLITE“ u halama Beogradskog sajma predstaviće se najznačajnije turističke agencije,savezi i organizacije,hoteli,turistički centri,vazduhoplovne kompanije,međunarodni tur operatori,i posetiocima ponuditi aranžmane za predstojeću turističku sezonu.
U ponudi Sajma turizma,jedan od najatraktivnijih segmenata,tradicionalno su first minute ponude i sajamske pogodnosti za odmor u predstojećoj letnjoj sezoni,kao i premijerno predstavljanje ponude,programa i aranžmana zainteresovanim putnicima.
Najznačajnija i najveća turistička manifestacija u zemlji i jugoistočnoj Evropi,svakog februara uspešno promoviše najnovije trendove i zbivanja u međunarodnoj turističkoj industriji,nove koncepte i mogućnosti za putovanja i otvara nove perspektive u razvoju turističkog biznisa.
Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma je Bugarska,zemlja čiji je turizam u procvatu,a grad Plovdiv jedna od prestonica kulture u 2019. godini.Srbija i Bugarska ovim partnerstvom nastavljaju da unapređuju inače blisku turističku saradnju.
Jedna od najuspešnijih manifestacija u zemlji i regionu objedinjuje i promoviše sve grane turističke privrede,organizujući istovremeno i 10. Međunarodni sajam vina BEOWINE ,15. Međunarodni sajam hotelsko ugostiteljske opreme HORECA – OPREMA i 15. Sajam suvenira