ZNAČAJNO PRIZNANJE PROMOCIJI TURIZMA SRBIJE U KINI

C Trip,najveća online turistička agencija u Kini,kao i Skyscanner,internet stranica i pretraživač za putovanja,koji je dostupan na preko 30 jezičkih varijanti i koga koristi preko 600 miliona ljudi mesečno,izdali su svoju godišnju statistiku za 2018. godinu koja se tiče individualnih turista koji koriste njihove usluge.

Prema ovom istraživanju,kao što je i bilo očekivano kada su u pitanju putovanja turista iz Kine,i u 2018.godini nastavlja se trend popularnosti destinacija u Aziji kao što su Singapur,Tokio i Bangkok.Ono što je nas veoma obradovalo je činjenica da je Srbija po tom istraživanju izbila na prvo mesto prema interesovanju kineskih turista za nove i specifične destinacije,sa rastom popularnosti od neverovatnih 67,7 %,čime je za sobom ostavila destinacije kao što su Turska i Portugal.

Ovo je potvrda da je Turistička organizacija Srbije na pravi način vršila promociju turizma Srbije u Kini,brojnim nastupima na sajmovima,organizovanjem dolazaka velikog broja veoma značajnih blogera,novinara KOL-a odnosno pojedinca čije se mišljenje ceni i koji uz pomoć društvenih mreža i velikog broja pratilaca prenose iskustva sa putovanja.Jedan od njih,čuveni bloger Chen Cheng je uradio film o Srbiji koji je ovog vikenda premijerno prikazan na kineskoj nacionalnoj televiziji CCTV 2.

Postavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *