Turistička organizacija Srbije (TOS) kontinuirano već duži niz godina promoviše Srbiju na francuskom tržištu veoma raznovrsnim aktivnostima: od ambijentalnog oglašavanja i organizovanja događaja namenjenih kako široj publici tako i predstavnicima medija i turističke privrede u Francuskoj,preko digitalnog oglašavanja na najposećenijim frankofonim turističkim portalima,televizijskim spotovima i posebnim reportažama emitovanim na francuskim televizijskim kanalima (TV5 Monde,France 24,France 2,France 5),do studijskih poseta za francuske organizatore putovanja i novinare koji su rezultirali brojnim objavama i najčitanijim medijima u Francuskoj (Le Monde,Le Figaro,Le Parisien,Liberation,Version Femina,Grazia,Madame Figaro i sl.).
Svi ovi napori rezultirali su dvocifrenim procentom rasta turista iz ove zemlje poslednjih nekoliko godina,a njihov broj je u odnosu na 2011. godinu gotovo udvostručen.Samo u 2018. godini,zvanični podaci Republičkog zavoda za statistiku beleže porast broja francuskih turista od 18% u broju dolazaka (34.400 ukupno) i 21% u broju noćenja u odnosu na prethodnu godinu.
Rast dolazaka francuskih turista nastavlja se i početkom 2019. godine ,a ovom pozitivnom trendu svakako će doprineti i nove avio – linije najavljene u 2019. godini.Pored postojećih letova Air Serbia I Wizz Air,iz Pariza ka Beogradu će od aprila tri puta nedeljno leteti i Air France ,kao i ASL Airlines dva puta nedeljno,od juna meseca.Air Serbia uvodi i sezonske letove ka Nici,a Wizz Air će od juna povezati letovima i Beograd i drugi po veličini grad u Francuskoj-Lion.
Nakon višegodišnje pauze TOS će u 2019. godini ponovo nastupiti na vodećem francuskom poslovnom sajmu IFTM Top Resa,početkom oktobra.