Nakon što je prošle godine CNN proglasio Srbiju za jednu od deset najboljih destinacija koje obavezno treba posetiti u 2018.godini,a uticajni New York Times preporučio svojim čitaocima Beograd kao jednu od 52 destinacije koju treba posetiti,TOS je nastavio intenzivne promotivne aktivnosti na tržištu SAD-a,najiše kroz saradnju sa američkim medijima.
Ugledno međunarodno udruženje za marketing HSMAI sa sedištem u SAD-u prepoznalo je kvalitet marketnških aktivnosti TOS-a,te je u TOS-u i angažovanoj marketiškoj agenciji,u januaru ove godine dodeljeno zlatno priznanje za najbolje organizovanu studijsku posetu Srbiji-Beogradu,Novom Sadu i Subotici – za američke novinare.Objavljeni članci u turističkim i lajfstaj magazinima uticali su na dalje pozicioniranje Srbije kao atraktivne destinacije na američkom tržištu i privlačenje turista sa ovog tržišta.
U 2018.godini zabeležen je rast broja dolazaka i noćenja turista iz SAD-a za oko 14%,a ovaj pozitivan trend stavlja SAD veoma blizu prvih deset tržišta značajnijih za turizam Srbije.
Promotivne aktivnosti TOS-a se nastavljaju i u 2019.godini.TOS je prvi put samostalno objedinio predstavljanje Srbije kao turističke destinacije na sajmu turizma New York Times Travel Show,održanom u januaru u Njujorku.Turistička ponuda Srbije je izazvala veliku pažnju medija i posetilaca,uz konkretno interesovanje za mogućnost dolaska i boravka u Srbiji.Direktnu avionsku povezanost i njene prednosti predstavila je Air Serbia,a konkretne programe boravka u Srbiji i regionu agencija Interturs iz Beograda.