Srbija je destinacija sa drugim najvećim rastom noćenja i dolazaka stranih turista u Evropi,u 2018.godini.Istovremeno,prema izveštaju Evropske turističke komisije (ETS),naša zemlja je ostvarila najveći porast broja kineskih turista i na prvom je mestu u odnosu na ostale evropske destinacije,sa rastom od preko 100%.
U analizi Evropske turističke komisije navedeno je da su razlozi za petnaestoprocentni (+15%) porast broja stranih turista,bezvizni režim koji Srbija ima sa Kinom kao intenzivne onlajn kampanje.Tokom ovih kampanja,višestruko je uvećana publika koja prati TOS-ove naloge na društvenim mrežama,dok video sadržaji koji promovišu turističku ponudu Srbije beleže milionske preglede.
Istovremeno,TOS,nastavlja aktivnu promociju na kineskom tržištu i od 15.-17. aprila nastupa na sajmu SOTTM u Pekingu.Zbog činjenice da najveći broj kineskih turista,koji dolaze organizovano žele da obiđu i veći deo regiona,TOS na ovom sajmu nastupa zajedno sa Nacionalnom turističkom organizacijom Crne Gore kako bi predstavili objedinjene turističke ponude dve zemlje.Na štandu se predstavljaju i Turistička organizacija Beograda,hoteli Holiday Inn Express i Prag Kopernikus,kao i agencije:Omnitours,Glob Metropoliten,Asteria,Uniline i Alphatravel.Tokom sajma u Pekingu,direktorka TOS-a Marija Labović nastupila je kao glavni panelista na konferenciji pod nazivom „The Evolution of Destination Marketing in Chinese Market“.
Broj ostvarenih noćenja turista iz Kine nastavlja da raste i u prva dva meseca ove godine i čak je 54% veći u odnosu na isti period prošle godine.